|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شورای فرهنگی

بسمه تعالی

همزمان با ایام خجسته میلاد با سعادت گل های باغ نبوت و امامت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) امور فرهنگی و رفاهی شرکت با هماهنگی با موسسه فرهنگی شهر آفتاب شیراز نسبت به نام نویسی همکاران جهت نمایش 3 فیلم منتخب جشنواره فجر سال 96 (به وقت شام، فیلشاه و لونه زنبور) در روز چهارشنبه مورخ 5/2/97 ساعت 19 اقدام نمود.

 

بسمه تعالی

برگزاری جلسه شورای فرهنگی منتخب آب و برق استان فارس در شرکت آب منطقه ای فارس

این جلسه در روز دوشنبه با حضور کلیه اعضا از ادارات مختلف صنعت آب و برق در سالن کنفرانس آب منطقه ای برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زارع ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه از زحمات آقای سید عبدالرحیم محدث مسئول امور فرهنگی شرکت قدردانی نمودند و همچنین برنامه و تقویم فرهنگی سال 97 مطابق با سیاست های وزارت نیرو را به دوستان ارائه نمودند. همچنین آقای ارجمند مدیر محترم روابط عمومی شرکت گزارشی را در خصوص نحوه بارنگی و کاهش نزولات جوی ارائه نمودند. 

 

 

بسمه تعالی

برندگان و منتخبین چهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان

در این راستا آقای محمدرضا باسعادت به جهت کسب مقام اول در رشته احکام به مسابقات قرآنی مرحله کشوری راه یافته و جهت شرکت در این مسابقات به تبریز اعزام گردید.

 

بسمه تعالی

همزمان با ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبداله الحسین (ع) مراسم پر فیض زیارت عاشورا با نوای دلنشین مداحان و ذاکرین اهل بیت در نمازخانه شرکت طنین انداز شد. این مراسم با حضور مدیرعامل محترم شرکت، معاونین و تعداد کثیری از همکاران در دهه اول محرم همه روزه و لذا بعد از دهه تا پایان ماه صفر هر چهارشنبه صبح رأس ساعت 7/30 برگزار شد. صبحانه نیز جهت همکاران محترم تهیه گردید.

 

بسمه تعالی

ضمن تشکر و قدردانی از همکاران محترمی که در مسابقه حفظ سوره واقعه شرکت نمودند بدینوسیله اسامی برندگان به شرح زیر اعلام می گردد:

نفرات اول مشترکاً: آقای عبدالرضا کشاورز از اداره حقوقی فیروزآباد و خانم پریسا فردرو امور مالی

نفرات شایسته تقدیر: آقای محمدحسین حیدری، آقای مصطفی عنبری زاده و خانم فاطمه ناسوتی 

 

بسمه تعالی

به مناسبت ایام میلاد حضرت علی (ع) و حضرت امام هادی (ع) پیامک های تبریک جهت کلیه همکاران از طریق امور فرهنگی ارسال گردید. همچنین آذین بندی ورودی و نمازخانه،‌ مولودی خوانی در بین دو نماز و تهیه و توزیع شیرینی از دیگر اقدامات امور فرهنگی بود.

 

بسمه تعالی

برگزاری مراسم دیدار با مدیر عامل محترم شرکت در 14 فروردین در سالن آمفی تئاتر شرکت با حضور حداکثری همکاران و تشریف فرمایی مدیر عامل محترم شرکت،‌جناب آقای مهندس حمیدرضا دهقانی و معاونین و مشاورین ایشان همراه با قرائت قرآن و خوش آمدگویی و دعاخوانی مسئول فرهنگی و سخنرانی مدیرعامل شرکت صورت پذیرفت.

 

بسمه تعالی

تفاهم نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در خصوص استفاده از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و تبلیغی سازمان جهت پیشبرد اهداف و برنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی کشور منعقد گردید. در این طرح مقرر گردید روحانیون به عنوان یاوران آب، موارد متعدد تبلیغی خود را در ایام و مناسبت های مختلف از طریق منابر به اطلاع عموم جامعه برسانند.

 

بسمه تعالی

فراخوان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن همکاران و همسران و دانشجویان صنعت آب و برق و معرفی 115 نفر از همکاران و همسران ایشان که از بین آنان، آقای امیرحسین مشکین فام در رشته ترتیل نفر دوم و خانم شهلا احمدی همسر آقای محمدرضا احمدی مدیر منابع آب خرم بید نفر اول در رشته مفاهیم گردیدند.

 

به نام یزدان پاک

برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل محترم، معاونین، مشاورین و جمع کثیری از همکاران، برادران و خواهران گرامی در دهه اول محرم همه روزه و از دهه دوم تا پایان ماه صفر هر پنجشنبه مراسم پرفیض زیارت عاشورا همراه با صرف صبحانه به عمل آمد. همچنین تعداد 200 عدد لوح فشرده مداحی جهت همکاران در ایام عاشورای حسینی توزیع شد.

 

بسمه تعالی

به مناسبت عید سعید غدیر خم نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف و لوازم التحریر با 20 درصد تخفیف جهت همکاران  و همچنین همزمان با دهه ولایت نمایشگاه عینک با 50 درصد تخفیف و عرضه محصولات غذای سالم شامل محصولات لبنی و سبزیجات معطر در شرکت برگزار شد.

 

به نام ایزد منان

مطابق با سنوات گذشته مراسم افطاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا مورخ 95/4/12 مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در نمازخانه شرکت برگزار می گردد. ضمناً هزینه این مراسم به همت و با مشارکت همکاران محترم انجام می شود.

 

بسمه تعالی

یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان، همسران و دانشجویان صنعت آب و برق کشور در سال 1395 در 6 رشته: قرائت (ترتیل و تحقیق)، حفظ، مفاهیم، زبان آموزی و تحقیق موضوعی در دو مرحله استانی و کشوری در مرداد و مهرماه برگزار می گردد. همکاران گرامی جهت ثبت نام می توانند به سایت (سامانه سحاب) و یا دفتر امور فرهنگی شرکت مراجعه نمایند.

 

بسمه تعالی

فرم ارزشیابی نماز در نمازخانه شرکت بین همکاران توزیع و نظرسنجی های لازم به عمل آمد. همچنین، همزمان با ماه مبارک رمضان 30 روز 30 پیام توسط دفتر امور فرهنگی شرکت به همکاران ارائه می گردد.

 

بسمه تعالی

کاروان زیارتی مرقد حضرت امام خمینی (ره) متشکل از همکاران شرکت همزمان با فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام گردید.

 

به نام ایزد منان

کسب مقام اول عملکرد امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای فارس در سال 94 در میان سایر شرکت های آب منطقه ای

در همایش مسئولین امور فرهنگی و ائمه محترم جماعات که از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن ماه در شهر مشهد مقدس تشکیل شد، با حضور جناب آقای مهندس حاج رسولیها مشاور محترم وزیر و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع  آب ایران از مسئول فرهنگی شرکت تقدیر به عمل آمد.

 

بسمه تعالی

مسابقه اسرار نماز ویژه همکاران با شرکت 18 نفر از همکاران محترم، که به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سحاب وزارت نیرو برگزار شد. در این مسابقه 5 تن از همکاران موفق به کسب نمره کامل شدند، لذا جوایز این عزیزان در فرصتی مناسب تقدیم خواهد شد.

 

 

بسمه تعالی

مطابق سنوات گذشته یکی از اقدامات مهم فرهنگی در ماه محرم الحرام ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه عزای حضرت اباعبداله الحسین (ع) برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا می باشد که با حضور مدیرعامل محترم شرکت، معاونین، مشاورین و جمع کثیری از همکاران در دهه اول محرم هر روز صبح با صرف صبحانه و بعد از دهه، هر پنج­شنبه تا پایان ماه صفر با حضور دعوت از مداحان استانی و کشوری ادامه دارد. شایان ذ کر است هزینه مراسم توسط همکاران به صورت مشارکتی پرداخت می­شود.همچنین در این ایام پرشور و برکت زندگی نامه حضرت امام حسین (ع) و کتابچه قیام حسینی (ع) و تهیه 800 عدد سی دی مداحی و توزیع بین همکاران صورت گرفت. و در اربعین حسینی (ع) نیز در شرکت نذری پخت و بین همکاران توزیع می­­گردد.

 

 

 

 

باسمه تعالی

در راستای برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان فارس با توجه به شرکت فرزندان همکار، 3 تن از ایشان به شرح جدول ذیل موفق به اخذ مقام استانی گردیدند. لذا طبق بخشنامه به نفر اول علاوه بر لوح تقدیر، کارت هدیه به مبلغ 2000000 ریال و به نفرات دوم نیز علاوه بر لوح تقدیر مبلغ 1500000 ریال تقدیم شد.

ردیف نام و نام خانوادگی رشته و رتبه  نام شرکت
1 سید علیرضا موسوی فرد مقام اول استانی شرکت سهامی آب منطقه ای فارس
2 سیده زهرا شهابی حقیقی مقام دوم استانی شرکت سهامی آب منطقه ای فارس
3 سید یاسین موسوی فرد مقام دوم استانی شرکت سهامی آب منطقه ای فارس

 

 

 

 

 

محوراول:ترویج فرهنگ قرآنی
 
ردیف عنوان و شرح برنامه های اجرا شده
1 ترویج فرهنگ قرآنی با روشهای مختلف در بین همکاران همراه با توزیع کتاب و برگزاری جلسات قرآنی
2 ترویج فرهنگ قرآنی با روشهای مختلف و برگزاری جشنواره ها و مسابقات در رشته های مختلف حفظ و قرائت  روخوانی و روانخوانی  تفسیر  تحقیق و مقاله نویسی و ... جهت همکاران و خانواده گرامی ایشان
3 برگزاری جلسات قرآنی همراه با قرائت آیات 2 جلسه در طول هفته شنبه و چهارشنبه ها در بین دو نماز ظهر و عصر همراه با تفسیر آیات
4 تهیه بنر و استند با موضوع قرآنی و نصب در نمازخانه و محوطه شرکت
5 درج آیات قرآنی با عنوان آیات زندگی با موضوعات مختلف در تابلوهای اعلانات و شبکه داخلی شرکت
6 درج آیات قرآنی مربوط به شیوه مصرف آب و صرفه جویی و نصب آن در تابلوهای اعلانات
7 جمع آوری و امجاز شرعی اسماء مبارکه که در دبیرخانه شرکت منظور گردیده است
8 استفاده ازفرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری درخصوص قرآن و انس با آن و درج در تابلوهای اعلانات
9 در اختیار گذاشتن کتب قرآنی به همکاران
10 آموزش قرآنی،ویژه بانوان با دعوت از اساتید دانشگاه علوم قرآنی هر دوشنبه در محل سالن آمفی تئاتر شرکت
11 ارتباط با مراکز دارالقرآن در سطح شهر شیراز جهت استفاده از برنامه های جدید قرآنی آنها
12 تهیه کتاب  نرم افزار ترنم وحی  و هدیا کمک آموزشی قرآن کریم و اهداء به همکاران و فرزندان ایشان
13 تهیه تراکتها بروشورها و جزوات قرآنی مربوط به فضائل سوره های مختلف و توزیع در بین همکاران
14 تهیه بن های خرید قرآن کریم و مفاتیح الجنان با 50 درصد تخفیف از نمایشگاه کتاب حضرت شاهچراغ (ع) و نمایشگاه بین المللی در شیراز
15 استخراج و استفاده از نکات مدیریتی و اداری قرآن کریم در جهت بهینه سازی فعالیتهای اداری و تکریم ارباب رجوع و همچنین استفاده از موارد مذکور در جلسه فصلی مدیران و دیگر جلسات مربوطه
16 تشکیل بانک صوت قرآنی جهت استفاده همکاران، لازم به توضیح است در فایل امور فرهنگی انواع صوت و لحن اساتید قرآنی تهیه و درج گردیده
17 برگزاری نمایشگاه کتاب در شرکت و ارائه کتابهای مذهبی مخصوصاً قرآنی به همکاران با 40 درصد تخفیف
18 پخش قرآن از طریق سیستم بلندگوی شرکت قبل از پخش اذان
19 تهیه 400 عدد نرم افزار قرآنی و اهدا به همکاران
20 برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع قرآن و تفسیر، آیات و همچنین کتاب آیات برگزیده نوشته حجت الاسلام قرائتی در بین همکارن توزیع و آزمون برگزار گردید
21 تهیه بیش از 40 قرآن  مفاتیح و نهج البلاغه جهت نمازخانه شرکت
22 هدیه یک جلد قرآن به مدیرانی که با تازگی به پست جدید منصوب شده اند همراه با حکم انتصاب ایشان  در طول سال بیش از 20مورد
23 تعامل با دبیر و مسئول محترم فرهنگی صنعت آب وبرق در استان فارس درخصوص برگزاری مسابقات قرآنی وزارت نیرو و نیز همکاران فرزندان و همسران ایشان
24 درج شعر قرآنی شعرای بزرگی مثل حافظ و سعدی ، مولوی و . . . با موضوع قرآن

 

 

 

 

ابلاغات و اعضاء شورای فرهنگی

ردیف نام ونام خانوادگی سمت در شرکت سمت  در شورای فرهنگی
1 آقای حمیدرضا دهقانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رئیس شورا
2 آقای عباس لشنی زادگان معاون مالی و پشتیبانی و عضو هیئت مدیره نایب رئیس شورا
3 حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی جاوید امام جماعت و مشاور مذهبی و فرهنگی مدیر عامل عضو شورا
4 آقای حسین صالح جهرمی معاون حفاظت و بهره برداری عضو شورا
5 آقای هادی حسن پور مشاور مدیر عامل و مدیر حراست و امور محرمانه و مسئول امور ایثارگران عضو شورا
6 آقای علیرضا آرمند فرمانده پایگاه مقاومت عضو شورا
7 آقای محمدرضا ارجمند مدیر روابط عمومی عضو شورا
8 خانم زینب خورشیدی مشاور مدیر عامل در امور جوانان و مشاور اموربانوان عضو شورا
9 آقای سید عبدالرحیم محدث دبیر  شورای فرهنگی دبیر شورای فرهنگی

 

 تاریخ ثبت : 4 مرداد 1394
  آخرین به روزرسانی : 31 اردیبهشت 1397
 مدیر سایت
 8242
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 175
  • بازدید دیروز : 3,102
  • کل بازدید : 5,942,990
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 08:55:49
  • شناسه IP شما : 54.146.154.243

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :