نحوه اطلاع رسانی از روند انجام خدمات را چگونه ارزیابی می کنید ؟
با توجه به این که ارسال پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه بسیار زیاد است و هزینه بردار متقاضیان دریافت این پیامک ها را غیرفعال می نمایند لذا پیامک های سازمان که به متقاضیان نمی رسد پیشنهادمی گردد هماهنگی های لازم به گونه ای انجام شودکه مانند پیامک هایی که بانک ها و موسسات مالی ارسال می نمایند پیامک های سازمان به عنوان پیامک های تبلیغاتی شناسایی نگردد و در صورت غیرفعال بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی متقاضی هم قابل دریافت باشد