پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات و پیشنهاد ، روی پیشنویس قوانین و مقررات بهبود ارائه خدمت

اطلاعات و مشخصات فردی

سؤالات

1 شفافیت فرایندی-نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
                 
2 شفافیت فرایندی-نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
                 
3 شفافیت فرایندی-انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
                 
4 پاسخگویی و مسئولیت پذیری - نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
                 
5 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
                 
6 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما
                 
7 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
                 
8 تسلط بر فرایند- دقت کارمند در انجام کار بگونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
                 
9 زمان فرایند- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
                 
10 زمان فرایند- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "ریز خدمت"
                 
11 زمان فرایند- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
                 
12 نظام مند بودن فرایند - نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
                 
13 نظام مند بودن فرایند - دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
                 
14 نظام مند بودن فرایند - ارائه چندباره اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
                 
15 نظام مند بودن فرایند - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
                 
16 کلیت فرایند-احساس رضایت از خدمت دریافت شده
                 
17 چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 25
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 216
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,689,119
  • آخرین به روزرسانی : 28 آذر 1403 13:22:12
  • شناسه IP شما : 3.14.131.194

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :