نظارت بر عملیات مرمت و ایمن سازی پروژه پخش سیلاب و تغذیه مصنوعی مهدی آباد فسا

 

کد سند

نوع آگهی

انتخاب مشاور

واحد منتشر کننده

مدیریت قراردادها

موضوع

نظارت بر عملیات مرمت و ایمن سازی پروژه پخش سیلاب و تغذیه مصنوعی مهدی آباد فسا

تشریح

این شرکت در نظر دارد «نظارت بر عملیات مرمت و ایمن سازی پروژه پخش سیلاب و تغذیه مصنوعی مهدی آباد فسا» را به روش ماده‌ی (24) آیین‌نامه‌ی خرید خدمات مشاوره به شماره‌ی 193542/ت42986ک مورخ01/10/1388 و از طریق استعلام بها به مشاور واجد شرایط واگذار نماید. بنابراین، درصورتی که آن شرکت، در این زمینه تمایل به همکاری دارد، شایسته است با توجه به موارد ذیل، اقدام نماید.

 

جدول شماره (1): مدارک مورد نیاز جهت  استعلام بها

 

عنوان استعلام: نظارت بر عملیات مرمت و ایمن سازی پروژه پخش سیلاب و تغذیه مصنوعی مهدی آباد فسا

مبلغ برآورد پایه : مبلغ 848/703/910/5 ریال

مدارک لازم 

کپی گواهی صلاحیت خدمات مشاوره

کپی اساسنامه شرکت

آخرین آگهی تغییرات شرکت

کد اقتصادی

کپی کارت ملی صاحبان امضا مجاز برای اشخاص حقوقی

گواهی امضا تایید شده توسط دفاتر اسناد رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی (صاحبان امضا مجاز)

شناسه ملی شرکت

 

 

توضیحات:

  1. موارد فوق بایستی به مهر و امضا شرکت مهندسی مشاور رسیده و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. عدم ارائه هر یک از مدارک فوق موجب حذف پیشنهاد دهنده از فرایند تعیین برنده استعلام می­گردد.
  2. پیشنهاددهندگان باید قیمت پیشنهادی خود را در قالب برگ پیشنهاد قیمت و جدول آنالیز حق الزحمه (به صورت نفرماه عوامل کارگاهی، خودرو و ضریب بالاسری مشاور) که به مهر و امضا مجاز وی رسیده باشد، در سامانه ستاد بارگذاری نماید. عدم ارائه آنالیز حق الزحمه منجر به مردود شدن پیشنهاد مشاور می‌گردد.
  3. روش حذف پیشنهادهای مالی نامتناسب:

شاخص قیمت مناسب بر اساس متوسط مبلغ برآورد دستگاه اجرایی و مبلغ میانگین قیمت های پیشنهادی مشاوران در برگ پیشنهاد قیمت است و بازه قیمت مناسب در دامنه ی ده درصد کاهش نسبت به شاخص قیمت مناسب و افزایش تا سقف مبلغ برآورد دستگاه اجرایی می باشد.

  1. شرح خدمات، بر اساس بخشنامه شماره 977/54-1295/102 مورخ 11/03/1379 با موضوع شرح عمومی خدمات مشاوره در دوره ساخت و تحویل کار برای طرح های غیر صنعتی است.
  2.  شرایط خصوصی و برآورد حق‌الزحمه مورد درخواست، براساس اسناد پیوست می­باشد.
  3. پاسخ به استعلام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تابع ضوابط تعیین شده در سامانه مذکور بوده و شرکت­ کنندگان در استعلام بها متعهد به رعایت ضوابط مورد نظر و رعایت زمانبندی ارایه پیشنهاد می باشند.
  4. کلیه اسناد پیوست باید توسط مشاور تکمیل و با مهر و امضای صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت در قالب فایل PDF در سامانه بارگذاری شود.
  5. فایل‌های ارسال شده باید در قالب 3 فایل PDF شامل : 1- مدارک ارسالی کارفرما، 2- مدارک مورد نیاز در جدول شماره (1)، 3- برگ پیشنهاد قیمت و آنالیز حق الزحمه ، در سامانه بارگذاری شود. عدم رعایت این موضوع منجر به مردود شدن پیشنهاد مشاور در ارزیابی شکلی مدارک پیشنهاد توسط کمیته کارشناسی انتخاب مشاور می گردد.
  6. عقد قرارداد با مشاور منتخب مطابق با متن موافقت نامه و شرایط عمومی همسان قراردادهای خدمات مشاوره به شماره 476645/1401 مورخ 07/09/1401 و مدارک فرایند انتخاب مشاور می‌باشد.
  7. جداول حق الزحمه در پیوست شماره (3) قرارداد بر اساس برآورد کارفرما طبق دستورالعمل نظارت سال 1402 با اعمال ضریب پیشنهادی مشاور خواهد بود.
  8. روش پرداخت حق‌الزحمه:

حق‌الزحمه خدمات، پس از دریافت گزارش عملکرد ماهانه و صورتحساب مربوطه و تأیید نماینده‌ مجری طرح و با درخواست مشاور بر اساس مفاد مواد 16،17،18 شرایط عمومی این قرارداد پرداخت می‌شود.

تبصره- کارفرما هیچگونه تعهدی درخصوص پرداخت پیش پرداخت ندارد لیکن در صورت وجود تمهیدات مالی، معادل 10 درصد مبلغ حق الزحمه قرارداد براساس آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مشاور پرداخت خواهد شد.

  1. در صورتی که خارج از قصور مشاور انجام خدمات موضوع قرارداد در مدت پیش‌بینی‌شده (مدت اولیه‌ی قرارداد) میسر نگردد، پس از ارایه‌ی گزارش توجیهی تاخیرات از سوی مهندس مشاور و درصورت موافقت و تصویب کارفرما، درخصوص حق‌الزحمه‌ی انجام‌شده در دوره‌ی تمدید بر اساس ضوابط و مقررات حاکم بر قرارداد، با موافقت طرفین تصمیم‌گیری خواهد شد.

میزان برآورد هزینه

5،910،703،848 ریال

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

عمرانی

مدت زمان اجرا

12 ماه

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

استان فارس

تضمین نظارت

محل بازگشایی

شرکت سهامی آب منطقه ای فارس

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 25 مرداد 1402
 854
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,006
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,697,767
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 09:24:42
  • شناسه IP شما : 3.12.153.240

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :