به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای فارس، سیاوش بدری، دوشنبه 15 بهمن و همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری فارس، از طریق شماره 111 بصورت مستقیم سئوالات، درخواست ها و پیشنهادات مردم را شنیده و دستورات لازم به منظور بررسی و هر گونه مساعدت ممکن را به همکاران خود صادر کرد.
در این برنامه که در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل تعامل شهروندان با مدیران ارشد دستگاههای اجرایی و همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر اجرا شد، شماری از مردم استان به صورت تلفنی سئوالات خود را در ارتباط مستقیم با مدیرعامل آب منطقهای فارس مطرح کردند.
این ارتباط تلفنی مستقیم بین شهروندان ساکن نقاط مختلف استان پهناور فارس با سیاوش بدری مدیرعامل آب منطقهای، پرسشهایی پیرامون چاهها، کمآبی، خطوط انتقال ، تامین منابع آب و آبرسانی مطرح و پاسخ داده شد.
طبق برنامهریزی انجام شده و با هدف پاسخگویی مستقیم به پرسشها و درخواستهای مردمی از سوی سازمانها و دستگاههای دولتی، سامانه سامد در دفتر مدیریت عملکرد بازرسی امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری فارس ایجاد و زمینه ارتباط تلفنی مستقیم از طریق تماس با شماره تلفن 111 فراهم شده است.
قابل ذکر اینکه آب منطقهای فارس همواره از طریق میز خدمت، گامهای موثری را در مسیر تسهیل امور مراجعان به این شرکت برداشته و برای ارتقاء رضایتمندی شهروندان این استان تلاش داشته است.