|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اشاعه فرهنگ مديريت مشاركتي مهم ترين رويكرد دفتر بهبود مديريت و منابع انساني بوده است

مؤتمن زاده:

اشاعه فرهنگ مديريت مشاركتي مهم ترين رويكرد اين دفتر بوده است

 

دفتر بهبود مديريت و منابع انساني شركت آب منطقه اي فارس وظيفه تهيه و تدوين برنامه جامع نيروي انساني در قالب سياست هاي ابلاغ شده از حوزه ستادي، برنامه ريزي و نظارت بر تهيه و تدوين دستورالعمل ها و روش هاي اجرائي در چارچوب قوانين و مقررات و آيين نامه هاي موضوعه و سياست هاي شرکت در زمينه منابع انساني جهت ارائه و طرح در هيأت مديره را بر عهده دارد. علاوه بر اين، نظارت بر حسن اجراي مصوبات، نظارت و هماهنگي با حوزه هاي مختلف سازماني در تعديل و اصلاحات ساختاري، تهيه گزارش تشکيلاتي و نظارت بر تهيه و تنظيم پيشنهاد اصلاحات ساختاري بر عهده اين دفتر است.
ويدا مؤتمن زاده، مدير دفتر بهبود مديريت و منابع انساني با اشاره به وظايف اين دفتر در قالب برنامه ريزي و نظارت در تهيه و تدوين و به روز نگهداشتن شرح وظايف و اختيارات کارکنان گفت: برنامه ريزي، نظارت و هماهنگي در تدوين و اجراي طرح هاي منابع انساني از قبيل نيازسنجي و جذب و استخدام نيروي انساني، آموزش، بهسازي و تحقيقات منابع انساني، ارزيابي عملکرد سازمان و کارکنان و نظارت بر حسن اجراي برنامه ها در جهت بهبود شاخص هاي نيروي انساني از جمله وظايف اين دفتر است. علاوه بر اين، طرح ريزي، هدايت، پياده سازي و کنترل فعاليت هاي بهبود به منظور تسهيل در انجام فرآيندهاي دفتر بهبود مديريت و منابع انساني، و ايجاد تحول اداري از ديگر اقدامات دفتر بوده و اين دفتر علاوه بر اين، در تهيه و تدوين برنامه هاي عملياتي ميان مدت و بلند مدت نيز فعاليت ميكند.
موتمن زاده با اشاره به اهميت اين دفتر در فرهنگ سازي ميان کارکنان در درک و اجراي خط مشي هاي اين شرکت اضافه كرد: تهيه و تدوين گزارش تحليلي از مجموعه عملکرد سالانه دفتر و ساير کارکردهاي مرتبط با وظايف و ماموريت هاي اصلي دفتر بهبود مديريت و منابع انساني وظيفه ديگر اين دفتر است و در كنار آن، نظارت بر تهيه و تدوين نيازها و تقويم هاي آموزشي، اجرا و ارزيابي دوره هاي آموزشي به منظور تحقق اثربخشي برنامه ها و دستيابي به استانداردهاي مورد نظر انجام ميشود.
وي برنامه ريزي و نظارت بر استقرار سيستم مديريت کيفيت شرکت را از جمله وظايف مهم اين دفتر خواند و افزود: مشارکت فعالانه در کميسون تحول اداري و هدايت و رهبري فعاليت هاي مطالعاتي از ديگر وظايف دفتر بهبود مديريت و منابع انساني است.
مدير دفتر بهبود مديريت و منابع انساني، هدايت فرآيند بهبود مستمر در اين شرکت و نظارت بر يادگيري و انتقال ابزارهاي نوين مديريتي به اين مجموعه را از مهم ترين اهداف اين بخش برشمرد و خاطرنشان كرد: نظارت بر انجام مطالعات در زمينه بهبود شرايط فيزيکي و محيطي نيروي انساني، همچنين نظارت بر تهيه و تدوين دستورالعمل ها و آيين نامه هاي بهبود شرايط محيط کاري، در زمره وظايف اين دفتر قرار دارد و اجراي روش هاي اجرايي دستورالعمل ها و ساير مستندات ابلاغ شدهء مصوب سازماني در اين دفتر انجام ميشود.
وي نظارت بر انجام به موقع مميزي ها وخودارزيابي ها، نظارت بر حصول اطمينان از حفظ يکپارچگي سيستم در صورت بروز هرگونه تغيير در مستندات و روش هاي انجام کار را از ديگر اقدامات اين دفتر معرفي كرد و ترويج و اشاعه فرهنگ مديريت مشارکتي را در كنار هدايت و راهبري کميته ها و گروه هاي کاري به عنوان ديگر وظيفه دفتر بهبود مديريت دانست.
مؤتمن زاده در ادامه، الگوبرداري از بهترين ها جهت بهبود فرآيندهاي کاري را شاخص مهم اين بخش برشمرد و افزود: برنامه ريزي نظارت بر استقرار نظام جانشيني و تعيين ظرفيت هاي پذيرش کارآموزان دانشجو و هماهنگي با شرکت مادر تخصصي در پذيرش آنان در واحدهاي تابعه از ديگر اقدامات مهم و موثر اين دفتر بوده است.
وي برنامه ريزي و نظارت در پردازش و استخراج داده هاي مربوط به فعاليت هاي واحد به منظور تامين اطلاعات داخلي و نيازهاي تصميم گيري حوزه، همکاري با ستاد در زمينه تهيه و تدوين نظامنامه ها و دستور العمل ها و اصلاح و بازنگري مباني مربوط در زمينه طرح هاي منابع انساني را نيز به وظايف اين دفتر اضافه كرد و در خصوص فعاليتهاي دفتر در بخش بهبود مديريت گفت: هدايت و رهبري فعاليتهاي مطالعاتي و بهبود سازماني از جمله اقدامات اين دفتر در حوزه بهبود مديريت بوده و خوشبختانه تا كنون در سيستم نظام هاي مديريت كيفيت، مشاركتها و پياده سازي نظام پيشنهادات، فرهنگ سازي و اشاعه فرهنگ مديريت مشاركتي بسيار موثر و مثمر ثمر فعاليت نموده است.
وي برنامه ريزي و نظارت در پردازش و استخراج داده هاي مربوط به فعاليت هاي واحد به منظور تامين اطلاعات داخلي و نيازهاي تصميم گيري حوزه،همکاري با ستاد در زمينه تهيه و تدوين نظامنامه ها و دستور العمل ها و اصلاح و بازنگري مباني مربوط در زمينه طرح هاي منابع انساني را نيز به وظايف اين دفتر اضافه كرد و در خصوص فعاليتهاي دفتر در بخش بهبود مديريت گفت: هدايت و رهبري فعاليتهاي مطالعاتي و بهبود سازماني از جمله اقدامات اين دفتر در حوزه بهبود مديريت بوده و خوشبختانه تا كنون در سيستم نظام هاي مديريت كيفيت، مشاركتها و پياده سازي نظام پيشنهادات، فرهنگ سازي و اشاعه فرهنگ مديريت مشاركتي بسيار موثر و مثمر ثمر فعاليت نموده است. 

 

 

 

 

کد خبر: 428
 1091
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 121
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 5,651
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,292,466
  • آخرین به روزرسانی : 13 تیر 1403 07:56:43
  • شناسه IP شما : 18.118.4.34

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :