دهقاني:
ارائه خدمات بهتر و شفاف تر به مردم، مهم ترين رويكرد آب منطقه اي است
روش هاي اجرايي در شركت سهامي آب منطقه اي فارس مميزي شد.
در اين جلسه كه پس از طي دو روز مميزي داخلي شركت توسط شركت مشاور با حضور مدير عامل شركت آب منطقه اي فارس، و معاونين و كارشناسان بخش هاي مختلف اين شركت برگزار گرديد مهندس حميدرضا دهقاني با اشاره به اهميت موضوع استقرار سيستم مديريت كيفيت در شركت و انجام امور بر اساس استانداردهاي مشخص شده گفت: عمده هدف ما ارائه خدمات بهتر و شفاف تر به مردم است و از آنجا كه بيشترين نفع در ميان مخاطبان اين شركت را كشاورزان ميبرند انطباق با معيارهاي مميزي در هر دوره زماني ضرورت دارد.
مديرعامل شركت آب منطقه اي فارس توجه به بخش هاي مختلف سازمان در انجام بهتر امور را مهم ترين رويكرد اين شركت دانست و ضمن اشاره به مشكلات در بخش هايي خارج از وظايف همكاران ابراز اميدواري كرد روند بررسي سيستم مديريت كيفيت و مميزي دقيق حوزه هاي شركت هر ساله ادامه يابد.
مهندس كرامت اله كرمي مقدم نيز با اشاره به اينكه طي مميزي داخلي 20 واحد در معاونتهاي مختلف شركت با هدايت دفتر برنامه ريزي و كميته راهبردي شركت مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفتند افزود: از چندين سال گذشته با اراده اي قوي وارد بحث مديريت كيفيت شده ايم و با تمهيدات و همكاريهاي سازماني اين سيستم پايده سازي شده است.
مشاور مديرعامل با تاكيد بر اينكه دريافت گواهينامه و انجام تعهدات و الزامات شركت بر اساس منشور و خط مشي كيفيت از جمله دستاوردهاي اين سيستم بوده، خاطرنشان كرد: كار مميزي داخلي و انطباق معيارهاي طراحي شده با آنچه انجام مي شود به هويت يافتن امر مميزي و تحقق آن در برنامه هاي روزمره كمك مي كند.
وي بهبود كارها با توجه به بررسي تناقضات در عملكردها را مهم ترين دستاورد مميزي عنوان كرد و با تاكيد بر رعايت الزامات و استانداردها، بهبود مستمر را اولويت كار اين شركت دانست.
مهندس كشاورز نيز در ادامه ضمن تشكر از همكاري كميته راهبردي و همكاران در طول مميزي و استقرار مديريت كيفيت، ارائه خدمات را چشمگير برشمرد و ابراز اميدواري نمود كل شركت در جهت سيستمي كار كردن گام بردارد.
مهندس علي جلايي نيز در اين جلسه ضمن گزارش وضعيت كلي بخشهاي مختلف شركت به بيان نقاط قوت، عدم انطباق ها و اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه حاصل از اين دو روز مميزي داخلي پرداخت.