تعالی سازمانی و اقدام در جهت بهبود روند اجرای کارها مهمترین هدف نظام مدیریت کیفیت است
در جلسه اختتامیه ممیزی داخلی شرکت آب منطقه ای فارس، تعالی سازمانی و شناخت محاسن و معایب بخش های مختلف شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای کمیته راهبری شرکت برگزار شد مهندس عبدالمطلب کشاورز معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت ضمن اشاره به اهمیت ممیزی داخلی در پایش و بررسی روند اجرایی بخش های مختلف شرکت، برنقش همکاران در اجرای صحیح و موفق این فرایند تاکید کرد و با بیان اینکه سالهای گذشته این امر توسط شرکت مشاور صورت می گرفت افزود: در سال 92 تصمیم بر آن شد که این امر به علت آشنایی همکاران با فضای تخصصی و روحیه سایر همکاران در بخش های مختلف توسط نیروهای داخلی انجام شود و بر این اساس طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه و 5 و 6 اسفند سال 92 توسط کمیته راهبری شرکت محقق شد.
کشاورز ضمن اشاره به موفقیت اجرای ممیزی داخلی توسط همکاران از بخش های مختلف برای همکاری در ممیزی داخلی تشکر نمود.
ویدا موتمن زاده مدیر دفتر بهبود مدیریت شرکت نیز با بیان اینکه 7 تیم ممیزی با حضور 7 سر ممیز فرایند ممیزی داخلی را به انجام رسانیده اند خاطرنشان کرد: خوشبختانه آگاهی کامل بر روی سیستم و شناخت همکاران سبب موفقیت این برنامه گردید و انشاا.. از 15 تا 31 اردیبهشت ماه طی دو هفته ممیزی داخلی 7 شهرستان توسط تیم سه نفره سر ممیز و ممیز داخلی در کنار تسهیلگر جهت پاسخگویی به سوالات همکاران شهرستانها و با هدف انجام کار و بهبود سیستم انجام می شود.
عبدالکریم غلامی مدیر امور کارکنان و رفاه و یکی از سرممیزان به نمایندگی از طرف سایرین، به ارائه گزارش شفاهی ارزیابی واحدهای مختلف سازمانی پرداخت.
غلامی ضمن بیان اهداف نظام مدیریت کیفیت و اجرای آن در شرکت آب منطقه ای فارس، مزایای ممیزی داخلی توسط ارزیابان داخلی را قابل توجه دانست و در کنار آن گزارش ممیزی حوزه های مختلف سازمانی را به طور جداگانه بیان نمود که بر اساس الزامات نظام مدیریت کیفیت و روشهای اجرایی نقاط قوت و قابل بهبود، اقدامات پیشگیرانه و مغایرتهای انجام شده در ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.