بازرسین طرح تکریم ارباب رجوع از شرکت آب منطقه ای فارس بازدید کردند
بازرسی طرح تكريم ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای فارس با حضور دکتر عباسی بانان مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، مهندس مهدوی فر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، خانم حسام زاده بازرس طرح تکریم ارباب رجوع در وزارت نیرو، معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت و مدیران دفاتر بهبود مدیریت و آموزش شرکت آب منطقه ای فارس در این شرکت صورت گرفت.
در این بازدید که با هدف بررسی میزان و کیفیت تکریم ارباب رجوع در آب منطقه ای فارس انجام شد دفاتر حقوقی، بهبود مدیریت و منابع انسانی و گروه آمار و اطلاعات مدیریت مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند و ضمن در نظر گرفتن نقاط قوت بخشها، نکاتی در جهت بهبود سایر قسمتها یادآوری شد.
بهبود و اصلاح روشهاي ارائه خدمات، تدوين منشور اخلاقي، مستندسازي نوع خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع، اطلاع رساني و ... از مهم ترين شاخص هاي خدمت رساني به مردم است كه در دستور كار وزارت نيرو قرار دارد.