برگزاری دوره آموزشی رسیدگی به تخلفات اداری در شرکت آب منطقه ای فارس
دوره آموزشی کاربردی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری در شرکت آب منطقه ای فارس برگزار شد. در این دوره آموزشی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران، کارشناسان و کارمندان آب منطقه ای فارس برگزار گردید محمدرضا علیمرادی رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان صنعت آب و برق وزارت نیرو ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت کارمندان دولت به عنوان سرمایه های معنوی دستگاههای اجرایی، به برخی از مصادیق تخلفات اداری اشاره کرد. علیمرادی با بیان عناوین تخلفات مندرج در ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری، حقوق و تکالیف مردم و ارباب رجوع، نحوه تکریم آنها و حقوق و تکالیف کارمندان را از مهم ترین مباحثی دانست که در نظام رسیدگی به تخلفات اداری مورد بررسی و توجه قرار می گیرد. وی همچنین بر دقت و سرعت کارمندان دستگاه های اجرایی در اجرای وظایف خود تاکید کرد و افزود: صداقت، امانت، گشادهرویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه ها از جمله مهم ترین وظایف کارکنان در انجام وظایف است. علاوه براین، پاسخگویی در برابر دستگاه ذیربط و برخورد یکسان با مراجعین از وظایف آنهاست. دبیر هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران هرگونه بیاعتنایی به امور مراجعین را تخلف از قوانین و مقررات عمومی دانست و تصریح کرد: ارباب رجوع میتواند در برابر برخورد نامناسب کارمندان و کوتاهی در انجام وظایف، به دستگاه اجرایی ذیربط و یا به مراجع قانونی شکایت نماید.. وی حضور موثر و جدی مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین شرکت در این دوره را قابل توجه دانست و اهتمام ویژه و تلاش بی وقفه مسئولین و متولیان برنامه ریزی و آموزش این شرکت را به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح دانش و آگاهی کارکنان شایسته تقدیر عنوان نمود.