در گردهمایی مدیران شرکت آب منطقه ای فارس مهارتهای ارتباطی مدیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت
در این گردهمایی مهندس حمیدرضا دهقانی با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت آب منطقه ای فارس در سال 93 و کسب مقام نخست ارزیابی عملکرد برای دومین سال پیاپی توسط این شرکت در میان آب منطقه ای های کشور، تلاش و اراده همکاران را قابل تقدیر دانست.
مدیرعامل آب منطقه ای فارس افزود: عملکرد مثبت و شاخص آب فارس سبب شده وزارت نیرو در انجام کارهای جدید از توان علمی و فنی این شرکت بهره گیرد.
دهقانی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارایه خدمات به مردم، خواستار برنامه ریزی مدیران آب به منظور مدیریت بهتر امور در سال آینده شد و به کاهش هزینه ها به عنوان امری ضروری اشاره نمود.
دکتر عبدالمحمد طاهری دکترای تخصصی مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه در این گردهمایی به تشریح و بررسی چگونگی شکل گیری رویکردها و نظریه های مدیریت و ارتباطات سازمانی پرداخت و با اشاره به اینکه 60 درصد از مشکلات مدیران ناشی از ارتباطات غلط است گفت: به نحوه اثربخشی یک ارتباط خوب پرداخت و ضمن بیان تکنیکهای ارتباطی، نگرش مدیریت منابع انسانی به روابط کارکنان را عاملی برای توسعه معرفی کرد.
در ادامه این نشست گزارش آبرسانی شیراز از سد درودزن توسط رییس اداره بهره برداری از سد و نیروگاه درودزن ارایه شد و تدوین برنامه عملیاتی سال 94 توسط معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت آب منطقه ای گزارش گردید.
همچنین گزارش عملکرد مالی و پشتیبانی شرکت در طول سال 93 به وشسیله معاون مالی و پشتیبانی آب منطقه ای ارایه گردید.
ضمنا معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت به بیان مسایل مدیریتی و برنامه ریزی های کلان شرکت پرداخت.