مهندس حمیدرضا دهقانی تقویت نقاط بهبود و برطرف کردن عدم انطباقها را گامی مهم در حرکت به سمت توسعه سازمانی دانست و ابراز امیدواری نمود با بهره وری مناسب و انجام صحیح و دقیق کارها، جایگاه و هویت سازمانی این شرکت که همواره در کشور از رتبه بالایی برخوردار بوده حفظ گردد و اصلاح فرایندها در جهت بهبود کارها مورد استفاده قرار گیرد.
دهقانی ممیزی داخلی را روشی مناسب برای شناخت نقاط قوت و فضاهای قابل بهبود واحدها دانست و با تاکید بر نقش ممیزی در بالا بردن سطح بهره وری شرکت آب منطقه ای فارس، نهادینه شدن تفکر سیستمی در سازمان را مهم ترین دستاورد آن طی این سالها عنوان نمود.
مهندس کرامت کرمی مقدم نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت و عضو هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس نیز ضمن بیان اینکه با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت رویکرد فرایندی جایگزین رویکرد وظیفه ای می شود گفت: خوشبختانه این امر سبب شده بخشی از مقاومتهایی که ناشی از ناآگاهی در فرایند ممیزی است برطرف شده و واحدهای درون سازمانی و شهرستانها، فرایند پیاده سازی این سیستم را شناخته و بپذیرند.
در این جلسه که با حضور معاونین، مدیران ارشد و اعضای تیم ممیزی و مالکین فرایندها در شرکت آب منطقه ای فارس برگزار گردید؛ الزامات استاندارد برای سیستم مدیریت کیفیت، خط مشی و اهداف کیفی و نظام نامه کیفیت بیان شد و اهمیت مستندسازی و کنترل سوابق که از الزامات اصلی این استاندارد است یادآوری شد.
در پایان نیز تیم ممیزی در خصوص نقاط قوت، ضعف، فضاهای بهبود و عدم انطباقهای معاونتها و دفاتر زیر مجموعه توضیحاتی ارایه داد و ارایه شواهد عینی به گزارش کتبی موکول گردید.