مهندس حمیدرضا دهقانی با اشاره به فراهم شدن زیرساختها، حصول اطمینان از استمرار، تناسب، کفایت و اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه تفکر سیستمی و بهبود فرایندها در شرکت آب منطقه ای فارس فرهنگ سازی شده و یکپارچه نگاه کردن به مسایل در جهت انجام امور و رسیدن به اهداف عملیاتی شده است.
مدیرعامل آب منطقه ای فارس با بیان اینکه انجام صحیح امور و رسیدگی به درخواست ارباب رجوع از مهم ترین اهداف این شرکت است به پیچیده تر شدن پرونده ها با توجه به شرایط کم آبی اشاره کرد و از مدیران شهرستانها خواست با دقت و برنامه ریزی بیشتری فرایند ثبت، بررسی و دسترسی به پرونده ها را دنبال کنند.
دهقانی با تاکید بر اینکه باید فرایند ارایه خدمات به ارباب رجوع به بهترین شکل انجام گیرد اثرگذار بودن سیستم مدیریت کیفیت و ارایه پیشنهاد برای بهبود آن را ضروری عنوان کرد.
مهندس کرامت کرمی مقدم نیز در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد شهرستان های شیراز، فسا، مرودشت، کازرون، اقلید، آباده و ارسنجان برگزار شد، تلاش و نهادینه کردن فرهنگ بهبود در سیستم را از دستاوردهای مفید تفکر سیستمی دانست و بر تعامل و همدلی در راستای تحقق اهداف شرکت و اثربخشی بیشتر سیستم مدیریت کیفیت تاکید کرد.
نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت افزود: فرهنگ مدیریت کیفیت در بخشهای مختلف آب منطقه ای حاکم است و این تفکر به خصوص از سوی مدیران مورد توجه و دقت قرار دارد.
بررسی ممیزی ها، بازخوردهای مشتریان، وضعیت اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی، تغییرات برنامه ریزی شده اثرگذار بر سیستم مدیریت کیفیت و پیشنهاداتی برای بهبود از جمله اهداف این جلسه بود که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران شهرستانها و اعضای کمیته راهبری آب منطقه ای فارس برگزار گردید.