کد سند |
|
نوع آگهی |
مناقصه یك مرحلهای |
واحد منتشر کننده |
دفتر تدارکات |
موضوع |
خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر |
تشریح |
فراخوان تجدید مناقصه شماره 2/95
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 000 /000 /755 ریال ( هفتصدو پنجاه و پنج میلیون ریال ) ضمانتنامه بانکی معتبر. 3- دریافت اسناد مناقصه : دریافت اسناد مناقصه ازساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 19 /8/95 تا ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 23 /8 /95 به مدت 4 روزصرفا" از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir امکان پذیر می باشد . 4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت : آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ساعت 14 روزشنبه 6/9 /95 می باشد . 5- زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 9 صبح روز یکشنبه 7 /9 /95 به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه الزامی است ) . به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 6- هزینه کارمزد سامانه ستاد به میزان 5 /0 درصد مبلغ پیشنهادی و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود 7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است . 8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . |
میزان برآورد هزینه |
|
تضمین مورد نیاز |
|
محل تامین اعتبار |
|
مدت زمان اجرا |
|
اعتبار پیشنهاد |
23 آبان 1395 |
احتمال تمدید مهلت |
خیر |
محل اجرای پروژه |
|
تضمین نظارت |
|
محل بازگشایی |
|
بازگشایی پاکات |
7 آذر 1395 |
بین المللی است |
خیر |
نام روزنامه |
|
هزینه دریافت اوراق |
|
مهلت ارسال اسناد |
|
تاریخ انتشار در روزنامه |
|
تاریخ آغاز |
19 آبان 1395 |
جلسه پرسش و پاسخ |
|
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
6 آذر 1395 |
اعلام نتیجه |