|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

عملیات اجرایی ترمیم و تکمیل ایستگاه پمپاژ کوپن، احداث مخزن بتنی و خط آبرسانی به دشت بچه بازار شهرستان رستم (تجدید)

شرکت سهامی آب منطقه­ای فارس در نظر دارد " عملیات اجرایی ترمیم و تکمیل ایستگاه پمپاژ کوپن، احداث مخزن بتنی و خط آبرسانی به دشت بچه بازار شهرستان رستم" را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای همراه با ارزیابی کیفی با مشخصات زیر طبق قانون برگزاری مناقصات به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

  1. شرح کارهای موضوع مناقصه: برچیدن و نصب مجدد سوله ایستگاه پمپاژ موجود پس از اجرای چاههای مکش، تهیه و نصب پمپهای شناور، تابلوهای سافت استارتر، ترانس زمینی و کابل کشی، تجهیز اتاقک برق- اجرای ساختمان نگهبانی، محوطه سازی و فنس کشی، اجرای روشنایی محوطه ایستگاه پمپاژ، اجرای مخزن بتنی، خط انتقال لوله فولادی به همراه تامین کلیه مصالح و تجهیزات مربوط.
  2. محل پروژه: استان فارس- شهرستان رستم
  3. اعتبار پروژه از محل طرح " احداث و تکمیل کانال های آبرسانی و انتقال آب با لوله " به شماره طبقه­بندی 401 ف 1306012  تامین گردیده است. پرداخت­ها تابع ضوابط ابلاغی دولت می­باشد.
  4. برآورد پایه عملیات موضوع مناقصه  بر اساس فهارس بهای سال 1401 و استعلام قیمت خرید تجهیزات سال 1401 مبلغ 343،135،857،879 ریال  می­باشد.
  5. مدت اجرای پروژه 18 ماه می­باشد.
  6. مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار 12،863،000،000 (دوازده میلیارد و هشتصد و شصت و سه میلیون) ریال است که می­بایست طبق شرایط تعیین شده در اسناد مناقصه تهیه و در پاکت "الف" پیشنهاد ارائه گردد.
  7. مناقصه­گران دارای صلاحیت پیمانکاری معتبر در رشته آب با حداقل پایه 4 مجاز به شرکت در فرایند مناقصه می­باشند.
  8. حداقل نمره ارزیابی کیفی قابل قبول جهت گشایش پاکات مناقصه، امتیاز 65 می­باشد. توضیحات بیشتر به همراه ضوابط ارزیابی کیفی در اسناد ارزیابی کیفی آورده شده است.
  9. دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه از ساعت 12:00 صبح روز سه شنبه 25/11/1401 لغایت ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ 30/11/1401 صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.Setadiran.ir  و با پرداخت هزینه 1،000،000  ریال امکان پذیر می باشد.
  10. آخرین مهلت بارگذاری نسخه الکترونیکی مدارک ارزیابی کیفی و پیشنهاد مناقصه در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی پاکت (الف) پیشنهاد به مناقصه گزار (با رعایت موارد مندرج در اسناد)، ساعت 14:00 روز دوشنبه مورخ 15/12/1401 می‌باشد.
  11. محل تحویل نسخه فیزیکی پاکت (الف) پیشنهاد، آدرس: شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه ای فارس، مدیریت قراردادها اتاق 362 می­باشد.
  12.  جلسه مناقصه با حضور نمایندگان مناقصه­گرانی که مایل به حضور باشند (همراه داشتن معرفی نامه الزامی است)، در ساعت 10،00 صبح روز یکشنبه مورخ 21/12/1401 برگزار خواهد شد.
  13. در صورت ابهام در اسناد، مناقصه­گران می­توانند با مدیریت قراردادهای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس به آدرس : شیراز- بلوار ارم مکاتبه نمایند و یا با شماره تلفن 07132250702 تماس حاصل نمایند.
  14. وب سایت جهت بازبینی آگهی فراخوان به آدرس  WWW.FRRW.IR و IETS.MPORG.IR  و WWW.SETADIRAN.IR  می باشد.       

مدیریت قراردادهای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس

شرکت در آگهی
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 141
  • بازدید دیروز : 3,765
  • کل بازدید : 6,605,492
  • آخرین به روزرسانی : 3 آذر 1403 14:51:45
  • شناسه IP شما : 18.216.104.106

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :