|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نظارت و خدمات مهندسی (کنترل و پایش)-تجدید

این شرکت در نظر دارد «نظارت و خدمات مهندسی (کنترل و پایش)» را به روش ماده‌ی (24) آیین‌نامه‌ی خرید خدمات مشاوره به شماره‌ی 193542/ت42986ک مورخ 01/10/1388 و از طریق استعلام بها به مشاور واجد شرایط واگذار نماید. بنابراین، درصورتی که آن شرکت، در این زمینه تمایل به همکاری دارد، شایسته است با توجه به موارد ذیل، اقدام نماید.

جدول شماره (1): مدارک مورد نیاز جهت استعلام بها

عنوان استعلام: نظارت و خدمات مهندسی (کنترل و پایش)

مبلغ برآورد پایه: مبلغ 406/022/688/7 ریال

مدارک لازم 

کپی گواهی صلاحیت خدمات مشاوره

کپی اساسنامه شرکت

آخرین آگهی تغییرات شرکت

کد اقتصادی

کپی کارت ملی صاحبان امضا مجاز برای اشخاص حقوقی

گواهی امضا تایید شده توسط دفاتر اسناد رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی (صاحبان امضا مجاز)

شناسه ملی شرکت

 

توضیحات:

  1. موارد فوق بایستی به مهر و امضا شرکت مهندسی مشاور رسیده و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. عدم ارائه هر یک از مدارک فوق موجب حذف پیشنهاد دهنده از فرایند تعیین برنده استعلام می­گردد.
  2. پیشنهاددهندگان باید قیمت پیشنهادی خود را در قالب برگ پیشنهاد قیمت و جدول آنالیز حق الزحمه (به صورت نفرماه، خودرو و ضریب بالاسری مشاور) که به مهر و امضا مجاز وی رسیده باشد، در سامانه ستاد بارگذاری نمایند. عدم ارائه آنالیز حق الزحمه منجر به مردود شدن پیشنهاد مشاور می‌گردد.
  3. روش حذف پیشنهادهای مالی نامتناسب:

شاخص قیمت مناسب تا سقف نصاب معاملات متوسط است و مشاور برنده بر اساس پایین‌ترین قیمت پیشنهادی، پس از بررسی آنالیز ارائه‌شده توسط مشاوران از جهت منطقی و عادله بودن قیمت توسط کمیته کارشناسی انتخاب مشاور انتخاب خواهد شد.

  1. شرح و شرایط ارائه خدمات، بر اساس پیوست شماره (1) اسناد استعلام است.
  2.  برآورد حق‌الزحمه مورد درخواست، براساس پیوست شماره (2) اسناد استعلام می‌باشد.
  3. مشاور باید تصویر مدارک تحصیلی و سوابق حرفه‌ای به همراه لیست بیمه عوامل معرفی شده که توسط مشاور برابر اصل شده باشد را ضمیمه نماید.
  4. پاسخ به استعلام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تابع ضوابط تعیین شده در سامانه مذکور بوده و شرکت­ کنندگان در استعلام بها متعهد به رعایت ضوابط مورد نظر و رعایت زمانبندی ارایه پیشنهاد می باشند.
  5. کلیه اسناد پیوست باید توسط مشاور تکمیل و با مهر و امضای صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت در قالب فایل PDF در سامانه بارگذاری شود.
  6. فایل‌های ارسال شده باید در قالب 3 فایل PDF شامل: 1- مدارک ارسالی کارفرما، 2- مدارک مورد نیاز در جدول شماره (1)، 3- برگ پیشنهاد قیمت و آنالیز حق الزحمه، در سامانه بارگذاری شود. عدم رعایت این موضوع منجر به مردود شدن پیشنهاد مشاور در ارزیابی شکلی مدارک پیشنهاد توسط کمیته کارشناسی انتخاب مشاور می گردد.
  7. عقد قرارداد با مشاور منتخب مطابق با متن موافقت نامه و شرایط عمومی همسان قراردادهای خدمات مشاوره به شماره 476645/1401 مورخ 07/09/1401 و مدارک فرایند انتخاب مشاور می‌باشد.
  8. روش پرداخت حق‌الزحمه:

حق‌الزحمه خدمات، پس از دریافت گزارش عملکرد ماهانه و صورتحساب مربوطه و تأیید نماینده‌ مجری طرح و با درخواست مشاور بر اساس مفاد مواد 16،17،18 شرایط عمومی این قرارداد پرداخت می‌شود.

تبصره- کارفرما هیچگونه تعهدی درخصوص پرداخت پیش پرداخت ندارد لیکن در صورت وجود تمهیدات مالی، معادل 10 درصد مبلغ حق‌الزحمه قرارداد براساس آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مشاور پرداخت خواهد شد.

  1. در صورتی که خارج از قصور مشاور انجام خدمات موضوع قرارداد در مدت پیش‌بینی‌شده (مدت اولیه‌ی قرارداد) میسر نگردد، پس از ارایه‌ی گزارش توجیهی تاخیرات از سوی مهندس مشاور و درصورت موافقت و تصویب کارفرما، درخصوص حق‌الزحمه‌ی انجام‌شده در دوره‌ی تمدید بر اساس ضوابط و مقررات حاکم بر قرارداد، با موافقت طرفین تصمیم‌گیری خواهد شد.
شرکت در آگهی
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 690
  • بازدید دیروز : 3,765
  • کل بازدید : 6,606,041
  • آخرین به روزرسانی : 3 آذر 1403 14:51:45
  • شناسه IP شما : 3.138.126.51

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :