خرید ، بارگیری ، حمل و باراندازی لوله و اتصالات فایبرگلاس (Bi-Axial) مورد نیاز پروژه اصلاح قسمتی از خط لوله آبرسانی به شهر فسا
شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد خرید ، بارگیری ، حمل و باراندازی لوله و اتصالات فایبرگلاس (Bi-Axial) مورد نیاز پروژه اصلاح قسمتی از خط لوله آبرسانی به شهر فسا را از طریق مناقصه عمومی طبق قانون برگزاری مناقصات به تولید کنندگان یا تامین کنندگان واجد شرایط واگذار نماید.
- محل تحویل کالا : محل اجرای طرح در محدوده شهر فسا
- مدت تحویل کالای موضوع مناقصه : 3 ماه
- در صورت شرکت به عنوان تولید کننده ارائه پروانه تولید از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و در صورت شرکت به عنوان تامین کننده ارائه مستندات دال بر دارا بودن نمایندگی رسمی از کارخانجات تولیدی داخلی یا خارجی را که ظرفیت تولید کالای موضوع مناقصه را دارا باشند الزامی است.
- دستگاه نظارت مهندسین مشاور آبسار فارس می باشد
- ارزیابی کیفی مناقصه مورد نظر با رعایت آیین نامه اجرایی بند "ج" ماده (12) قانون برگزاری مناقصات و بصورت ساده انجام می پذیرد.
- دریافت اسناد مناقصه با پرداخت هزینه 000/000/1 ریال از ساعت 8:00 روز شنبه مورخ 22/3/95 تا ساعت 19:00 مورخ 28/3/95 و صرفا" ازطریق سامانه ستاد به آدرس : www.setadiran.ir امکان پذیر می باشد .
- آخرین مهلت بارگذاری مدارک مناقصه در سامانه ستاد و ارسال فیزیکی مدارک با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 9/4/1395 می باشد.
- مناقصه گزار، پیشنهادها را در حضور نمایندگان مناقصهگرانی که مایل به حضور باشـند در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 10/4/95 در دفتر مرکزی شرکت باز خواهد کرد. (همراه داشتن معرفی نامه الزامی است).
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- پرداخت کارمزد سامانه ستاد به میزان 5/0 درصد قیمت پیشنهادی و حداکثر تا مبلغ 000/000/150 ریال بعهده برنده مناقصه می باشد.
- در صورت ابهام در اسناد، مناقصه گران می توانند با دفتر قراردادهای شرکت به آدرس : شیراز – خیابان ارم – شرکت سهامی آب منطقه ای فارس – اتاق 362 مکاتبه و یا با شماره تلفن 32250702 تماس حاصل نمایند.
- وب سایت جهت بازبینی آگهی فراخوان به آدرس WWW.WRM.IRوWWW.FRRW.IRوIETS.MPORG.IR و WWW.SETADIRAN.IR می باشد.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 02127313131
دفتر ثبت نام: 02188969737 و 02185193768