خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)

شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد  انجام خدمات  عمومی ( تایپ بایگانی ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر) خود را  از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای دارای تائید صلاحیت معتبراز اداره کل تعاون کار و رفاه  اجتماعی استان فارس در زمینه خدمات عمومی واگذار نماید .

( شرکتهای غیربومی که از سایر استان ها صلاحیت اخذ نموده اند ملزم به ارائه معرفی نامه جهت انجام فعالیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس می باشند )

1- موضوع مناقصه : خدمات عمومی  ( تایپ بایگانی ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)

2-  مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 000 /650 /816 ریال ( هشتصد و شانزده میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال ) که می بایست به یکی از روشهای زیر تسلیم دستگاه مناقصه گزار گردد :

  • ضمانت نامه بانکی معتبر با ذکر موضوع مناقصه در وجه شرکت سهامی آب منطقه ای فارس که حداقل دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور باشد.
  • اوارق مشارکت
  • فیش بانکی واریز وجه به حساب شماره 2175083009007 بنام شرکت سهامی آب منطقه ای فارس.

3- دریافت اسناد مناقصه  :  دریافت اسناد مناقصه ازساعت 9 صبح روز دوشنبه 7 /12 /96 تا ساعت 18 روز شنبه
 12 /12 /96 به مدت 6 روزصرفا
"  از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  امکان پذیر می باشد .

4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت  :  آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه  تا ساعت 14 مورخ 23 /12 /96 می باشد .

5-  زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 8 صبح روز شنبه 26 /12 /96  به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه جهت شرکت در جلسه مناقصه الزامی است ) .

به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

6- هزینه کارمزد سامانه ستاد و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود .

7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .

8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . 

شرکت در آگهی
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 20
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,699,214
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 15:05:19
  • شناسه IP شما : 18.191.198.245

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :