خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)
شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد انجام خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر) خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای دارای تائید صلاحیت معتبراز اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در زمینه خدمات عمومی واگذار نماید .
( شرکتهای غیربومی که از سایر استان ها صلاحیت اخذ نموده اند ملزم به ارائه معرفی نامه جهت انجام فعالیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس می باشند )
1- موضوع مناقصه : خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 000 /650 /816 ریال ( هشتصد و شانزده میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال ) که می بایست به یکی از روشهای زیر تسلیم دستگاه مناقصه گزار گردد :
- ضمانت نامه بانکی معتبر با ذکر موضوع مناقصه در وجه شرکت سهامی آب منطقه ای فارس که حداقل دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور باشد.
- اوارق مشارکت
- فیش بانکی واریز وجه به حساب شماره 2175083009007 بنام شرکت سهامی آب منطقه ای فارس.
3- دریافت اسناد مناقصه : دریافت اسناد مناقصه ازساعت 9 صبح روز دوشنبه 7 /12 /96 تا ساعت 18 روز شنبه
12 /12 /96 به مدت 6 روزصرفا" از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir امکان پذیر می باشد .
4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت : آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ساعت 14 مورخ 23 /12 /96 می باشد .
5- زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 8 صبح روز شنبه 26 /12 /96 به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه جهت شرکت در جلسه مناقصه الزامی است ) .
به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .
6- هزینه کارمزد سامانه ستاد و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود .
7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .
8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .