اجاره 20 دستگاه خودرو ( دارای کولر و بخاری ) جهت سرویس ایاب و ذهاب

شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد  سرویس ایاب و ذهاب کارکنان خود را  از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای واجد شرایط  که دارای تائید صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون ،کار و رفاه  اجتماعی استان فارس در زمینه حمل و نقل باشند  واگذار نماید .

( شرکتهای غیربومی که از سایر استان ها صلاحیت اخذ نموده اند ملزم به ارائه معرفی نامه جهت انجام فعالیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس می باشند )

  1. موضوع مناقصه : اجاره 20 دستگاه خودرو ( دارای کولر و بخاری ) جهت سرویس ایاب و ذهاب کارکنان بشرح زیر:

 - مینی بوس هیوندا یا اویکو A50   18 نفره  مدل 90 به بالا

18 دستگاه

- ون

2 دستگاه

 

2-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 192,376,800 ریال ( یکصدو نود دو میلیون و سیصدو هفتاد شش هزارو هشتصد ریال ) که
می بایست به یکی از
روشهای زیر تسلیم دستگاه مناقصه گزار گردد :

- ضمانت نامه بانکی معتبر با ذکر موضوع مناقصه در وجه شرکت سهامی آب منطقه ای فارس که حداقل دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور باشد.

- اوارق مشارکت

- فیش بانکی واریز وجه بنام شرکت سهامی آب منطقه ای فارس.

3- دریافت اسناد مناقصه  : دریافت اسناد مناقصه ازساعت 9 صبح مورخ 21 /01 /97 تا ساعت 18 مورخ 25 /01 /97 به مدت 5 روز صرفا"از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  امکان پذیر می باشد .

4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت  :  آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه  تا ساعت 14 روز شنبه 08 /02 /97  می باشد .

5-  زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 30 /9 صبح روز یکشنبه مورخ 09 /02 /97 به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه جهت شرکت در جلسه مناقصه الزامی است ) .

به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

6- هزینه کارمزد سامانه ستاد و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود .

7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .

8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

شرکت در آگهی
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,699,231
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 15:05:19
  • شناسه IP شما : 3.141.45.90

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :