خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

دفتر تدارکات

موضوع

خدمات عمومی ( تایپ – بایگانی – ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)

تشریح

شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد  انجام خدمات  عمومی ( تایپ بایگانی ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر) خود را  از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای دارای تائید صلاحیت معتبراز اداره کل تعاون کار و رفاه  اجتماعی استان فارس در زمینه خدمات عمومی واگذار نماید .

( شرکتهای غیربومی که از سایر استان ها صلاحیت اخذ نموده اند ملزم به ارائه معرفی نامه جهت انجام فعالیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس می باشند )

1- موضوع مناقصه : خدمات عمومی  ( تایپ بایگانی ثبت و صدور نامه ها و امور تکثیر)

2-  مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 000 /650 /816 ریال ( هشتصد و شانزده میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال ) که می بایست به یکی از روشهای زیر تسلیم دستگاه مناقصه گزار گردد :

  • ضمانت نامه بانکی معتبر با ذکر موضوع مناقصه در وجه شرکت سهامی آب منطقه ای فارس که حداقل دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور باشد.
  • اوارق مشارکت
  • فیش بانکی واریز وجه به حساب شماره 2175083009007 بنام شرکت سهامی آب منطقه ای فارس.

3- دریافت اسناد مناقصه  :  دریافت اسناد مناقصه ازساعت 9 صبح روز دوشنبه 7 /12 /96 تا ساعت 18 روز شنبه
 12 /12 /96 به مدت 6 روزصرفا
"  از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  امکان پذیر می باشد .

4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت  :  آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه  تا ساعت 14 مورخ 23 /12 /96 می باشد .

5-  زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 8 صبح روز شنبه 26 /12 /96  به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه جهت شرکت در جلسه مناقصه الزامی است ) .

به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

6- هزینه کارمزد سامانه ستاد و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود .

7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .

8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . 

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

بازگشایی پاکات

26 اسفند 1396

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

23 اسفند 1396

تاریخ انتشار در روزنامه

7 اسفند 1396

تاریخ آغاز

12 اسفند 1396

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 5 اسفند 1396
 2384
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 17
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 2,068
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,698,829
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 15:05:19
  • شناسه IP شما : 3.144.224.116

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :