کد سند |
|||||
نوع آگهی |
مناقصه یك مرحلهای | ||||
واحد منتشر کننده |
دفتر تدارکات | ||||
موضوع |
اجاره 20 دستگاه خودرو ( دارای کولر و بخاری ) جهت سرویس ایاب و ذهاب | ||||
تشریح |
شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد سرویس ایاب و ذهاب کارکنان خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای واجد شرایط که دارای تائید صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان فارس در زمینه حمل و نقل باشند واگذار نماید . ( شرکتهای غیربومی که از سایر استان ها صلاحیت اخذ نموده اند ملزم به ارائه معرفی نامه جهت انجام فعالیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس می باشند )
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 192,376,800 ریال ( یکصدو نود دو میلیون و سیصدو هفتاد شش هزارو هشتصد ریال ) که - ضمانت نامه بانکی معتبر با ذکر موضوع مناقصه در وجه شرکت سهامی آب منطقه ای فارس که حداقل دارای 3 ماه اعتبار از تاریخ صدور باشد. - اوارق مشارکت - فیش بانکی واریز وجه بنام شرکت سهامی آب منطقه ای فارس. 3- دریافت اسناد مناقصه : دریافت اسناد مناقصه ازساعت 9 صبح مورخ 21 /01 /97 تا ساعت 18 مورخ 25 /01 /97 به مدت 5 روز صرفا"از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir امکان پذیر می باشد . 4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت : آخرین مهلت بارگذاری مدارک بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ساعت 14 روز شنبه 08 /02 /97 می باشد . 5- زمان گشایش پیشنهاد : مناقصه گزار ، پیشنهاد ها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 30 /9 صبح روز یکشنبه مورخ 09 /02 /97 به نشانی معین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد . ( همراه داشتن معرفی نامه جهت شرکت در جلسه مناقصه الزامی است ) . به پیشنهاد های فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش ، و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد . 6- هزینه کارمزد سامانه ستاد و هزینه درج آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه خواهد بود . 7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است . 8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به نشانی : www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . |
||||
میزان برآورد هزینه |
|||||
تضمین مورد نیاز |
|||||
محل تامین اعتبار |
|||||
مدت زمان اجرا |
|||||
اعتبار پیشنهاد |
|||||
احتمال تمدید مهلت |
خیر | ||||
محل اجرای پروژه |
|||||
تضمین نظارت |
|||||
محل بازگشایی |
|||||
بازگشایی پاکات |
9 اردیبهشت 1397 | ||||
بین المللی است |
خیر | ||||
نام روزنامه |
|||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||
مهلت ارسال اسناد |
25 فروردین 1397 | ||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||
تاریخ آغاز |
|||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
8 اردیبهشت 1397 | ||||
اعلام نتیجه |